Vi har haft fullt upp idag!
Jag klev upp på morgon och sorterade ut kläder från Alvins garderob. Och tagit fram större kläder, han har strl 62 nu, fast de är lite för stort.
10,30 hämtade mamma mig, vi åkte till Stackis på "barn loppis". Hittade rätt mycket;
- Kläder
- En pulka
- Leksaker
- Babygym (mamma köpte ett hem till henne)
När vi var klara där tog jag och lillen bilen till Burträsk där Anders hade match mot Medle.
Dom vann med 6-5, Anders gjorde ett ass. Innan vi åkte från Burträsk for vi förbi Angelica en snabbsväng för att kika på deras nya lägenhet. Dem var jätte fin!
Innan vi åkte hem till Ursviken stannade vi hos Krabban å Jenny och åt middag.
Nu har vi just kommit hem. Har satt igång en tvätt och Anders håller på att fixa jacuzzin, om han får till vattenröret så ska vi inviga den ikväll.
Toalettrulles hållaren som jag köpte u Umeå, stört coolt :)
Alvin
Leksakerna jag köpte idag
Anders konstaterade just att vi måste förlänge röret innan vi kan bada
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar