Ikväll har vi varit på mobacken, det är alltid lika mysigt.
Nu håller Anders på att plocka upp kartonger som han hämtat från sin lägenhet, jag hoppas verkligen att det kommer se okej ut när jag vaknar imorn. Har dock en känsla om att det kommer vara KAOS i köket.. Så håller tummarna att jag har fel.
Alvin äter kvällsmål nu, han har varit vaken nästan hela kvällen så har vi tur blir det en bra natt.
Myser med snuttefilten
Han har även fått ligga naken i köket
Igår köpte vi en tripp-trapp stol fårn blocket. Var perfekt att Ted var här idag så han också kunde sitta vid bordet :)
Nu har både jag och Anders rensat bland våra grejer så vi har några loppis lådor, så när är det nån bra loppis man kan stå på? Synd att det bara är en gång/månad här i Ursviken, kan inte nästa månad...Hade vilja göra bort det under November.
Nu ska jag krypa till säng i vår nybäddade sänd, Go´natt !
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar