torsdag 14 oktober 2010

Grabbarna gjorde kebab till middag :)

Imorgon ska vi på en liten familjetripp till Luleå, gå lite på stan och äta en god lunch :)
Till veckan ska Anders jobba i Skellefteå, känns jätte kul. Kommer bli stor skillnad för mig att få lite avlastning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar