Allt som händer i vårat liv
torsdag 14 oktober 2010
Grabbarna gjorde kebab till middag :)
Imorgon ska vi på en liten familjetripp till Luleå, gå lite på stan och äta en god lunch :)
Till veckan ska Anders jobba i Skellefteå, känns jätte kul. Kommer bli stor skillnad för mig att få lite avlastning!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar