tisdag 26 oktober 2010

Resan ner till Ö-vik gick kanon, stannade på en P-ficka en gång för att mata Alvin. Annars sov han nästan hela vägen. Vi kom fram till hotellet kl 14, sen dess har vi bara varit i rummet och vilat.

Imorgon finns de stor risk att det blir en sväng på stan :P
Och på torsdag när vi åker hem ska jag nog stanna till i Umeå och köpa ett nytt nyckelskåp som jag såg när jag var där i helgen.
Alvin kör lite bil efter han ätit klart :P

Nu håller vi tummarna för att AIK behåler ledningen och tar 3 poäng

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar