måndag 18 oktober 2010

Har hunnit med massor idag;
  • Tvättat 2 tvättar
  • Satt igång en disk
  • Varit förbi på jobbet
  • Ätit lunch med mamma
  • Hämtat korten som jag framkallat
  • Köpt ramar på Classe
  • Varit förbi både pappa och Lisse på deras jobb
  • Hälsat på Britta
  • Gått på stan i Piteå
Anders har jobbat i Luleå idag men han kom hem rätt tidigt så vi har ätit middag tillsammans.
Han har satt upp kabellisten i tv-rummet nu på kvällskvisten, han har även börjar förbereda för kabeldragning mellan köket och tv-rummet. Just nu har vi en kabel som går över golvet, inte så snyggt.
En arbetande Anders (en gammal bild, garaget är inte sådär rörigt nu)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar