Har hunnit med massor idag;
- Tvättat 2 tvättar
- Satt igång en disk
- Varit förbi på jobbet
- Ätit lunch med mamma
- Hämtat korten som jag framkallat
- Köpt ramar på Classe
- Varit förbi både pappa och Lisse på deras jobb
- Hälsat på Britta
- Gått på stan i Piteå
Anders har jobbat i Luleå idag men han kom hem rätt tidigt så vi har ätit middag tillsammans.
Han har satt upp kabellisten i tv-rummet nu på kvällskvisten, han har även börjar förbereda för kabeldragning mellan köket och tv-rummet. Just nu har vi en kabel som går över golvet, inte så snyggt.
En arbetande Anders (en gammal bild, garaget är inte sådär rörigt nu)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar