Tvättmaskinen går varje dag nu för tiden.
Måste tvätta min fina morgonrock och mattan i tvättstugan, då lillen fick för sig att räser bajsa!
Han gjorde det kanske för at han skulle få bada haha, för det behövde han verkligen efter denna morgon.
Nu sover han som en stock.
Jag ska strax åka till jobbet, ska kolla vad det finns för Sonyericsson telefoner som kan passa till Britta.
Efter det ska jag åka till Expert i stan och hämta ut lite kort som jag skickat på framkallning. Måste även köpa 2st ramar. När vi är klara med det så ska vi hälsa på Britta i Piteå.
Anders kommer hem varje dag den här veckan, känns verkligen jätte kul att vi får träffas lite mer.
Han har hockeyträning imorn och jag på onsdag, så det var passande att det inte krockade så att båda kan vara med. Eller jag hoppas jag kan vara med, annars ska jag gå dit och kolla på.
Idag fyller Karin år!
GRATTIS från oss på Sandgärdsvägen 27

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar