lördag 16 oktober 2010

Då var det lördag igen, veckorna går snabbt nu.. Snart jul !
Har börjat fundera lite på julklappar, är så kul att inhandla dom. Blir dock inte så mycket i år, mamma och pappa har fått sin stora grej redan. De fick varsinn cykel i slutet på sommaren, så de skulle kunna cykla till oss haha.
Har också börjat tänka ut vad jag själv önskar mig, men kommer inte på så mycket (känner jag mig själv rätt så kommer det ändra sig rätt snabbt).

Anders och Alvin har somnat om i sängen såhär på morgonkvisten, de ligger typ likadant !
Dagens planer;
Familjemys
Hockey (Anders på ladan och jag på tv)
Fest (för Anders)
Bio (för mig)
Myskväll med farmor och farfar (för Alvin)

Nu ska jag kila ut och hämta Norran, måste ju läsa om havet som tydligen är "borta".
Var förresten ute och gick med Emma och Evelina för någon dag sedan och då tyckte vi det var lågvatten vid kanot. Nu är det tydligen ännu mer..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar