Nu är vi hemma igen. Har haft en väldigt bra start på veckan :)
Kommer lite bilder från Ö-vik
Nytt nyckelskåp! Anders satt upp det igår, blev snyggt
Alvin luktade inte gott, så han fick följa med pappsen in i duschen!
(för inte hade vi med oss nån badbalja dit heller)
Blev lite julklappshandling, så jag slog in det imorse när grabbsen sov
Igår lämnade Anders av mig och Alvin hos mamma och pappa. Vi såg hockeyn där medan Anders skulle fara till Burträsk på träning. Men han hann inte direkt långt... bortanför OK hade nån kört på ett rådjur och lämnat kvar det på vägen?! Så Anders körde över det. Men han gjorde inte illa sig så det var skönt ( Anders alltså, för djuret var sten dött redan sen innan). Vi ska lämna in bilen så dom får kolla att den är okej.
Nu ligger Alvin på golvet i gymmet och pratar på, Anders sover.
Jag har sjukt mycket julstämning!! :D
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar