onsdag 27 oktober 2010

Rätt skönt med hotell frukost =)
Är alltid hungrig på morgon men när jag är själv hemma har jag varken tid eller ork till att fixa nån mat.
Så jag njöt verkligen imorse, och Alvin var så snäll och sov hela tiden jag åt..

Vi har hunnit med en shoppingrunda nu på förmiddagen, köpte ett nyckelskåp (som jag hade sett i Umeå tidigare) en mössa till mig själv och lite kläder som Alvin ska få i julklapp. Tänkte köpte lite mer julklappar men hade verkligen inga ideér.

Kommer ut bilder imorgon på det jag köpte, har inte med mig min dator.
Var en riktigt bra match igår, helt klart värt att vi köpte hem den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar