Vad skulle man göra utan sina föräldrar?!
Idag kom mamma hit på morgon, vi åt frukost tillsammans och sen skulle vi fixa i förrådet. Kände mig helt överkörde, jätte trött och ont i skallen. Så jag somnade i soffan medans mamma städade mitt och Anders förråd !
TACK TACK TACK!!!
Och självklart blev det hur fint som hellst
Anders är i Burträsk och tränar hockey just nu. Jag messade pappa och kollade om han kunde komma och hjälpa till att dra internetkabeln (den låg över köks/rumsgolvet). Självklart ställde han upp!
Nu kommer nog Anders bli förvånad när han kommer hem =)
Imorgon ska Alvin på BVC igen. Blir spännande att se hur mycket han gått upp denna gång.
Nu ska jag lägga mig och se på tv tills Anders komma hem. Det är sååå underbart att han är hemma <3
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar