lördag 16 oktober 2010

Nu är Alvin hos sin farmor och farfar.. Känns lite tomt här hemma, sitter själv och ser på hockeyn. AIK leder med 1-0 just nu.
Ska ta tag i förrådet i pausen, vi har inte packat upp alla flyttkartonger ännu.

Ute är det härligt väder, mysigt med sol..
Länktar tills i sommar när vi kan njuta av solen, ute på vår egen gård !

På tal om sol, bjuder på några bilder från Mallis. Jag och mamma var där i Maj.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar