Lillen var snäll i natt, han sov på pappsens bröst halva natten.
Båda grabbarna såg lika nöjda ut =)
Idag blev det en sväng på stan, vi köpte 2st pymmar till Alvin och även en bärsele.
Hoppas verkligen att han vgillar selen, känns som att den kan underlätta väldigt mycket för mig när jag är själv.
Vi ska prova den imorn, verkar han inte gilla den så fick man lämna igen den.
I afton har vi stor främmande, faster Karin och farbror Marcus.
Anders har lagat god middag, grillad fläskfilé med klyftpotatis. Till efterrätt gjorde jag
en smulpaj med hallon och skogsbär.
Snart kommer även mamma och pappa hem, känns som de varit borta i evigheter!
Har tyvärr inte så mycket att skriva, dagarna handlar mest om gossen. Men är det något ni undrar över så är det bara att fråga.

Kan du inte skriva om något mer än Alvin och att Anders är borta? Blir så enformigt...
SvaraRaderaMitt liv handlar om Alvin, ett litet barn styr livet mer än vad man tror.
SvaraRaderaMen det är ingen som tvingar dig att läsa!
Nej jag menar absolut inte så. Det förstår jag att han gör. Men var roligt att läsa om er renovering osv... Tycker att det är kul när du lägger in andra saker, än bara hur din son sover, missförstå mig rätt :)
SvaraRadera