I natt åkte Anders iväg till jobbet, men han kommer hem redan Onsdag. Så han är ju snart hemma igen.
Saknar han enorm när han är borta, tar verkligen på krafterna att ta hand om Alvin själv.
Jag hoppas han saknar oss också!
Jag har klippt mig idag, tänkte lägga ut en bild på hur det blev men det fungerar inte..
Kan inte skicka MMS heller?! Vad händer med mina grejer?
Förra veckan var tung, Anders jobbade bort (som vanligt) och Alvin var lite missnöjd och inte allt för snäll med mig. Kommer nog aldrig vara så trött och slut som jag var då..
Igår kom mamma och pappa hem, och dom ställer verkligen alltid upp för mig. De tar hand om Alvin i natt så jag ska få vila upp mig lite. Känns inge kul att lämna bort han, men ska bli skönt att sova lite :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar