Anders har varit under de senaste veckorna rensat upp lite i garaget och förrådet. Det är inte klart men det är bättre än tidigare.
I garaget har han tagit bort en stor bänk så det ska bli större plats. Vi ska sätta in en större garageport så småningom. Men såhär ser det ut idag;
I förrådet har han satt in en svart balkongmatta och även byggt ihop 2st garderober
Jag skrev ju för någon dag sedan att jag köpt en jacka och ett par jeans från T-shirt store & Cheap Monday, här kommer bilden som jag lovade
Måste även bjuda på lite bilder på vårt charmtroll
Under veckan kommer Alvin med i Norran i en BB-annons på familesidan. Så håll ögonen öppna.
Jag funderar på att beställa Norran, är så mycket roligare att läsa papperstidningen än på nätet.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar