Den var riktigt snygg, vart har du köpt den? Skönt att allt verkar vara bra med er :)
På innerum! Är sjukt nöjd med den!!!
Den var riktigt snygg, vart har du köpt den?
SvaraRaderaSkönt att allt verkar vara bra med er :)
På innerum! Är sjukt nöjd med den!!!
SvaraRadera