söndag 10 oktober 2010

Vi hade fullt upp igår så hann inte uppdatera något.

Hade en väldigt bra lördag, sen började med en prommis till kopparhallen och se damerna vinna mot Luleå med 1-0. Blev ännu mer suger att träna när man är och kikar. Kanske blir att snöra på skrillerna till veckan :)
Alvin skötte sig utmärkt under matchen.
När vi skulle gå hem ringde Ewa, så vi mötte upp varandra och gick hem till mig tillsammans. Hon hade varken sett huset eller Alvin. Hon hade med sig en jätte söt panda dräkt till lilleman.

Kl;16 började AIK-Lindköping. Vinst även där, en bra hockeydag kan man ju säga.
Britta och Dan såg hockeyn här, de hade inte heller sett huset sen de blev (nästan) klart.

Vi hade middagsfrämmande av Krabban, Jenny och Ted. Anders bjöd på fläskfilé gryta med hemmagjorda klyftpotatisar. Lika gott som alltid! Sen såg vi Shutter Island, tycker inte den var så himla bra..
Anders myser med Sigge & Ted (fredags)
Tavlan från Karin & Markus
Morgonrock från Alvins mormor & morfar, från semestern i Turkiet

Lite nytt pyssel

Dagens planer;

Loppis med mamma och gossen. (det ska inte bli nån shopping för mig, nu är de färdig shoppat)
CHC-Löven (herrar) med Anders och pappa. Alvin ska mysa med momme.
CHC-Sundsvall (damer) med Camilla. Alvin och Anders åker nog hem, de skippar dam matchen.
Bada lillen
Sen blir det en tidigkväll.

Men om jag utvärderar helgen redan nu så är det den klart bästa på länge !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar