Har haft en väldigt bra dag, den började med en fika på waynes (ja det är andra dagen i rad), med Jennifer och Liam. Grabbarna skötte sig utmärkt, de sov hela tiden :P
Efter en sväng på stan så tog jag och Alvin bilen till Drängsark för att besöka morfar och Astrid
Dom hade varit i Kåge och köpt presenter till oss, och de överaskade verkligen!!
Inte alla 84-åriga gubbar som överhuvudtaget skulle ha tanken på att åka iväg själv och köpa nåt.
Han hade köpt en gosse hund till Alvin och en jätte fin ljuslykta till mig och Anders :)
Kommer bilder på presenterna imorgon.
Efter besöket hos morfar åkte vi en snabbsväng på återvinningen och lämnade lite tidningar.
Sen åkte vi till Maj (min gudmor) och åt middag där, en jätte god soppa :)
Nu är vi hemma och Alvin har somnat i Anders säng, han snarkar lika högt som sin pappa :P
Imorgon är det fullt upp:
BVC
Stan med mamma och moster Britta (lillen ska vara hos Åsa)
Anders kommer hem
Inrednings party
Familjemys <3
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar