söndag 10 oktober 2010

Blev en hockeydag idag, det var riktigt kul.
Alvin har varit hos sin mormor (och självklart kissat ner deras köksbord haha)

Den här dressen har Lisas mamma stickat, hur fin som hellst ! Vi fick även en matchande filt.


Har inte så mycket planer för veckan. Jag hoppas jag kan träna nån kväll men det är rätt svårt när Anders är borta. Så jag får se om Alvin kan lyckas somna just före en träning, då kan jag vara med.
Skulle han vakna så får jag väl kliva av, men han brukar sova rätt bra när han somnat i vagnen.

Blir en tidig kväll för oss, Go´natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar