tisdag 12 oktober 2010

Sverige ligger under med 2-0, så både jag och pappa har redan fel på våra tips..

Pratade med morfar nyss, han är för rolig;
-"Den här dommaren blåser direkt när de där länderna slänger sig, så får dom frispark"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar