Allt som händer i vårat liv
tisdag 12 oktober 2010
Sverige ligger under med 2-0, så både jag och pappa har redan fel på våra tips..
Pratade med morfar nyss, han är för rolig;
-"Den här dommaren blåser direkt när de där länderna slänger sig, så får dom frispark"
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar