lördag 23 oktober 2010

Nu har jag kommit hem efter ett dygn i Umeå. Det blev lite shopping, men mest bara mys :)
Köpte en tröja till mig själv, mössa till Alvin (likadan som han fick av Karin och Markus) och en rund boll att ha toapapper i (kommer bild på den senare). Hade kunnat shoppat hur mycket som hellst ! Tur jag kunde hålla igen, ska ju på klädbytardag imorgon så måste ju ha lite pengar dit också. På kvällen kikade vi på gamla kort från skoltiden och såg Idol. Hade det riktigt mysigt.

När bussen anlände till Skellefteå igen så har vi ätit middag på tatung med Lundbergssläkten. Gunnel (Anders farmor) fyllde år! Vi hade med oss ett inramat kort på lilleman åt henne.

Nu sitter vi och ser SAIK-Luleå, 1-1 efter första.
Är hemma hos mor och far så har inte några nya bilder att bjuda på, men det kommer några gamla godingar
Jag och Danne i Danmark, vi var på kanot läger

Jag

Dan, jag, Petter & Britta

Petter, pappa och jag (på Kreta)

Sara, jag och Sabina i Turkiet 2007

Sara, Emma och jag 2007

Angelica, Sabina, Emma och jag före lärarfesten 2007

Nu börjar matchen om !


1 kommentar:

  1. Vad roligt att få se bilderna!!! Speciellt de gamla m dig, Peppe o Kerra!!! :) mvh Åsa

    SvaraRadera