Nu har jag kommit hem efter ett dygn i Umeå. Det blev lite shopping, men mest bara mys :)
Köpte en tröja till mig själv, mössa till Alvin (likadan som han fick av Karin och Markus) och en rund boll att ha toapapper i (kommer bild på den senare). Hade kunnat shoppat hur mycket som hellst ! Tur jag kunde hålla igen, ska ju på klädbytardag imorgon så måste ju ha lite pengar dit också. På kvällen kikade vi på gamla kort från skoltiden och såg Idol. Hade det riktigt mysigt.
När bussen anlände till Skellefteå igen så har vi ätit middag på tatung med Lundbergssläkten. Gunnel (Anders farmor) fyllde år! Vi hade med oss ett inramat kort på lilleman åt henne.
Nu sitter vi och ser SAIK-Luleå, 1-1 efter första.
Är hemma hos mor och far så har inte några nya bilder att bjuda på, men det kommer några gamla godingar
Jag och Danne i Danmark, vi var på kanot läger
Jag
Dan, jag, Petter & Britta
Petter, pappa och jag (på Kreta)
Sara, jag och Sabina i Turkiet 2007
Sara, Emma och jag 2007
Angelica, Sabina, Emma och jag före lärarfesten 2007
Nu börjar matchen om !







Vad roligt att få se bilderna!!! Speciellt de gamla m dig, Peppe o Kerra!!! :) mvh Åsa
SvaraRadera