Har varit en kanon fredag idag !
Dagen började med att jag åkte in till stan och fått massage, välbehövligt kan jag lova.
Han som masserade mig är blind, han är jätte duktig. Han har knådat min rygg fler gånger,
Efter massagen gick jag på stan en sväng med mamma, köpte både en jacka och ett par jeans på T-shirt Store.
Kommer bild på det imorn, har inte hunnit fota det än. Är grymt nöjd, sjukt snyggt var de =)
Vi har även köpt en vagn till Alvin, en vagn som man kan fästa bilbarnstolen i. Väldigt smidigt!
Sen när han blir lite större så används den till en vanlig sittvagn.
Anders föräldrar har varit här idag, de bjöd oss på kina mat =)
Jätte gott!
Efter middagen åkte vi till Krabban, Jenny, Sigge och Ted. Vi såg idol och åt massa go´saker.
Imorgon kommer Britta och Dan på besök, känns kul att få visa dem huset.
Vi ska även fixa lite mer i huset, sätta upp lite på väggarna och gardiner i köket.
Kommer även bilder på det under morgondagen.
Såhär ser vagnen ut;
På förmiddagen imorgon ska jag och Alvin se CHC dam - Luleå.
Anders ska kapa ved.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar