söndag 31 oktober 2010

5,5 timar har gossen sovit i sträck i natt !!
Nu är det nog inte länge kvar innan han sover en hel natt, tror det är 7 timmar som räknas då.

Grabbarna sover än, så jag har passat på att tvätta och stöka undan litegrann.
Anders åker till jobbet redan ikväll, vi brukar alltid ha det som mysigast på söndag kväll så det kommer kännas väldigt ensamt i afton.

Vi har skämt bort lillgrabben i helgen, han har fått sovit mellan oss i två nätter :P


Veckans planer;
Måndag - Hockeyträning
Tisdag - Besök från Sthlm/Piteå, SAIK-Timrå
Onsdag - Lagaktiviteter sen träning
Torsdag - Läkarbesök (Alvin),Träning, Södertälje-Saik,  Anders kommer hem
Fredag - ?
Lördag - Alvin 2 mån! SAIK-Djurgården, Höstfest
Söndag - Familjemys

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar