lördag 30 oktober 2010

Har varit dålig på att skriva i veckan, men när vi är hela familjen så vill man spendera så mycket tid som möjligt med dom. Älskar mina pojkar över allt annat <3

Idag har vi köpt en babyvakt, så i veckan ska Alvin få sova i vagnen ute. Blir spännande att se hur det går.
Just för tillfället ligger han i babygymmet och "pratar" med sig själv. Han har blivit så stor :)

Snart ska vi se SAIK-FBK, efter det ska Anders och träna. Då ska jag å Alvin byta i sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar