söndag 24 oktober 2010

Nu kan julen få komma!

Har inte haft någon adventljusstake tidigare, men nu har vi det!
Tycker den är hur snygg som hellst, längtar tills jag kan tända den. Måste inhandla 4st blockljus


2 kommentarer:

  1. Den var riktigt snygg, vart har du köpt den?
    Skönt att allt verkar vara bra med er :)

    SvaraRadera
  2. På innerum! Är sjukt nöjd med den!!!

    SvaraRadera