torsdag 21 oktober 2010

När jag kom in i tv-rummet hade Anders tänt massa ljus och satt igång en brasa :)
Sååå mysigt


Vilken karl man har!

Snart Brynäs - SAIK, viktig match !
Eller alla matcher är väl viktiga men mot Brynäs är det extra viktigt :P
Alltid ännu roligare att vinna mot ett lag som nån annan i släkten hejar på.

Kommer inte att se hela matchen, ska iväg på egen träning. Trots att jag hade jätte mycket träningsvärk från igår. Ska försöka träna så ofta jag kan, eftersom att Anders är hemma ikväll så passar det ju väldigt bra. Så får grabbarna mysa med varandra. Krobbe kommer också hit, så de ska ha en riktig grabbkväll.

1 kommentar: