Anders är hemma <3
Känns jätte skönt, har varit helt slut den här veckan.
Min super duktiga kusin ,Helena, har fotat vår guldklimp
Är så oerhört tacksam att Helena orkade komma och fota :)
Alvin ser ju ut som en riktig fotomodell redan nu, han kommer nog få många tjejer efter sig ;)
Jätte skönt att familjen är samlad.
Nästa vecka kommer inte bli lika tuff som denna, mor/far har kommit hem och dom
hjälper mig väldigt mycket sen kommer min älskling hem redan på Onsdag.
Nu är brasan tänd och jag ska mysa med mina grabbar <3


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar