Har just varit på BVC med Alvin, han har växt 2cm på en vecka!!!
Undrar verkligen om hon mätte rätt, för det är ju så sjukt mycket..
Är hemma hos mamma och pappa nu, sitter vid vår gamla dator och hittade massa roliga kort.
Här kommer lite smakprov;
Jag, sara, Sabina och Emelie
Petter (men alla tror det är jag haha) och Edvin
Anna, Johan och jag
Johannes och på surfingbrädan står Erik
Det kommer mer bilder, men måste kika till lillen som sover i soffan



Haha men när är första bilden tagen?:) var det någon pjäs eller? Alvin fortsätter och växa och vara söt ser jag :)
SvaraRaderaHaha oj vilken gammal bild på oss! Åh jag blev rätt full den kvällen..det fick ju er toalett erfara..p i n s a m t!! Vi var ju bruna och blonda i alla fal :D
SvaraRaderaJag tror säkert bvc-sköterskan har mätt lite slarvigt, det måste våran sköterska ha gjort senast. Men det är ju tur han växer i alla fall! :D
Emma - jag kommer inte riktigt ihåg vad det var för något. Men nån redovisning måste de ju ha varit, eller att vi bara "lekte" haha.
SvaraRaderaAnna - Jag tror vi blev rätt fulla båda två haha!