Hämtade mamma när hon slutade jobbet idag, sen har jag varit där till kl 22!!
Hade inte alls tänkt vara där så länge men Alvin dunkade riktigt in, ville inte väcka han.
Anders håller på att mata han nu, det var 4 ½ timme sedan han åt, rekord!
Bjuder på 2st bilder från dagen (bilder säger mer än tusen ord)
Ja vad ska man säga? Alla kan ju inte vara normala jämt :P
Hahahaha jag tror jag döööör vilka bilder!!! Snacka om att Alvin har mormor och morfar som är härligt galna :)) Men det slår inte bilderna från "Enriskvällen" du skickade en sommar :P
SvaraRaderahahaha... underbart !!! :D
SvaraRadera//Hellan