Haha så söt! Jag har en Canon G11. Ingen systemkamera alltså. Ville ha en kamera som jag rymmer i väskan och jag är verkligen skiiitnöjd med den!
Haha så söt!
SvaraRaderaJag har en Canon G11. Ingen systemkamera alltså. Ville ha en kamera som jag rymmer i väskan och jag är verkligen skiiitnöjd med den!