Allt som händer i vårat liv
fredag 3 december 2010
Lite snopet - prästen kom aldrig...
Han hade glömt bort det
1 kommentar:
Anonym
3 december 2010 kl. 16:13
Hoppas han inte glömmer bort att komma den 19e :)
Åsa
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Hoppas han inte glömmer bort att komma den 19e :)
SvaraRaderaÅsa