torsdag 9 december 2010

Lillens nya pymme

Alvin "leker" med sin farmor och farfar

1 kommentar:

  1. Haha!!!! Mamma och pappa, ni är för gulliga! Längar tills om en vecka när jag får träffa er alla. kramar/ kicki

    SvaraRadera