torsdag 2 december 2010

Alvin leker med en julgrans boll

Slått in paketen till julklappsleken, vad kan detta vara?

Nu är Anders på väg hem, är väl ca 3timmar bort. I helgen har vi fullt upp
Fredag; Kolla på en snöslunga, sen kanske se Lejon - Lövånger ? Vi får se..
Lördag:  Jobb 9,45-15,15. Julklappsleken
Söndag: Sälja på loppis


1 kommentar: