tisdag 14 december 2010

Ska jobba 3 timmar idag, det är personalbrist på jobbet.. Så jag ställde upp trots föräldraledigt.
Alvin ska vara hos Stina och mysa medan jag är borta.

Ikväll ska jag och Emma göra tacos, gott gott :)

Det ser hemskt ut här hemma, behövs en rejäl städning..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar