måndag 20 september 2010

Upp på taket

I helgen försvann Viasat för oss, så idag har jag varit upp på taket och bytt switch.
Nu fungerar det !!

Anders kom hem efter jobbet idag, men han kommer sova borta resten av veckan.
Han har nämligen is-premiär ikväll.

Nu har han gjort upp en brasa i kamin så vi ska kura ihop i soffan och se lite tv innan han åker.
(Igår skruvade pappa å Anders upp vår 50" tv på väggen, blir toppen)

1 kommentar: