torsdag 23 september 2010

Igår tog jag första prommisen med Alvin, har haft väldigt ont så har inte kunnat göra det tidigare.
Han tyckte nog om det, han somnade rätt fort.
Vi gick hem till mamma och pappa, jag åt middag där sen gick mamma med mig hem igen och såg idol med mig.
Man ser han nästan inte där nere :P

Nya guiden har kommit, vår sötnos var med på bild. Redan fotomodell ;)

Nu ska jag iväg på BVC ochh väga/mäta lillen.
Han har varit lite grinig i natt så jag hoppas han somnar på hemvägen och vill sova en stund så jag också kan göra det !

Tur att mamma är ledig idag så hon kunde avlasta mig om det behövdes.
Ikväll kommer Anders hem och jag kan lova att jag längtar !!!!

Det är även AIK match, då blir lillen uppklädd :P



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar