torsdag 23 september 2010

Det gick bra hos BVC idag, Alvin har gått upp till 3725g och är 52,5cm lång.
Barnmorskan tyckte han hade så fin hy och att han var väldigt vaken för sin ålder.

Mamma har varit här idag och hjälpt mig, har feber och känner mig lite hängig. Det känns väldigt skönt att Anders
har kommit hem idag så vi kan hjälpas åt med allt =)
Både två tycker det är skönt att sova i soffan.
Nu laddar vi för AIK match, en viktig match. Måster bli vinst idag !

Mamma har helg städat typ HELA vårt hus!? Hon är ju bara för snäll. TACK !!!
Nu ska jag krypa ner i soffan med min familj <3


4 kommentarer:

  1. 75gram till så väger han lika mycket som Liam gjorde vid födseln ;P

    SvaraRadera
  2. What??? den lilla snygging kan väl omöjligt väga sååå mkt, tycker han e så liten men oj så jättefin! Så mysigt när jag fick låna honom lite när han kom o hälsa på jobbet! Förstår att momme Monkan inte kan hålla sig hemma på sin lediga dag! Mycket fina bilder av den lilla AIK supportern! kram Åsa

    SvaraRadera
  3. 5 gram till så väger han som milla gjorde när hon föddes.. lillkillen=)

    SvaraRadera
  4. Oj det var då inga små bebisar ni fick trycka ut :P
    Rätt sjukt att dom går upp så mycket i vikt under så kort tid

    SvaraRadera