torsdag 23 september 2010

Matchen har ju börjat bra, 1-0 nu..
Alvin är nybadad och uppklädd, så nu får de se till att vinna!

Får snart middagen serverad, min sambo är sååå duktig.
Imorgon ska vi nog gå ut på en promenad hela familjen Lundberg/Lundmark

Alvin har även fått sitt personnummer idag, de 4 sista var riktigt lätta. Nästan som
mina egna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar