fredag 24 september 2010

Anders och Alvin busar i soffan


Idag har vi fyllt i papperen till skatteverket om namn till vår son, hans hela namn kommer att bli;
Alvin Krobbe Lundberg

I natt ska nog Alvin få sova i sitt rum, han grymtar så mycket i sömnen så jag kan inte sova :P


1 kommentar:

  1. Svar: Han sover inte över nattmålet varje natt, men jag hoppas att han gör det varje natt snart :) Jag ammar ju ingenting. Jag provade i början, men det kändes inte så bekvämt. Det gjorde ont och det gick inte att lägga han rätt vid bröstet. Han fick heller inte i sig så mycket mat då, så vi börja ge honom flaskan helt efter 4-5 dagar :)

    SvaraRadera