Allt som händer i vårat liv
söndag 26 september 2010
Underbart höstväder igår eftrmiddag, vi tog en prommis ner till kanotudden.
Väl nere på udden så blev det lite grillning med några polare, blev en mycket trevlig kväll
Petter, Johannes, Anders & Erik
2 kommentarer:
Anonym
26 september 2010 kl. 18:10
Åh vilket fint kort m anders, barnvagnen och älven. Ja det andra var ju oxå fint ;)
Åsa
Svara
Radera
Svar
Svara
ida
26 september 2010 kl. 19:08
tack !
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Åh vilket fint kort m anders, barnvagnen och älven. Ja det andra var ju oxå fint ;)
SvaraRaderaÅsa
tack !
SvaraRadera