Då har Anders åkt iväg och jobbat, tur han bara är borta några dagar.
Alvin chockade oss båda i natt med att sova 4 timmar mellan måltiderna !!!
Brukar vara 2,5-3 tim, så vi har sovit helt okej. Vi började ge han droppar med bubblor i magen igår
så jag hoppas de kommer hjälpa.
Jag hade egentligen tänkt åka till Britta i Piteå och hälsa på men DHL kommer förbi imorn med de sista
grejerna till köket så jag måste vara hemma och ta emot det.
På Onsdag kommer faster Karin och hälsar på =) det ser vi verkligen framemot. Alltid lika kul att visa upp vårt lilla underverk!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar