Pappa har jobbat med köket idag, vi har även fått vitvarorna levererade så allt finns i huset.
Spottarna på plats..
Vi har även börjat med toa möbeln;
Jag har skruvat ihop vår nya postlåda och Anders har monterat fast den ute vid vägen;
Vi har köpt 2st stora garderober att ha i förrådet, från Jysk. Men dom kan vi inte montera
förän vi har bytt mattan där inne..Det ska vi börja med när alla möbler är där dom ska. Så det inte är så fullt där inne.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar