tisdag 7 september 2010

Första natten blev inte som vi trodde..

I söndags var det dax för första natten i huset, men det blev inte direkt som vi hade räknat med..
Vi sov en halv natt och sen ville lille Alvin bli en del av familjen.

03,40 gick vattnet och 12,02 är han född.
Allt gick kanon och alla tre mår bra!

Våra föräldrar är nu och jobbar i huset så att det ska vara så klart som möjligt när vi kommer hem, dom är hur underbara som hellst!!

Imorn åker vi nog hem, ska bli skönt att krypa ihop i soffan.

/ Familjen Lundberg/lundmark

2 kommentarer: