söndag 5 september 2010

Vi började dagen med att göra klart sovrummet



Sen har allt fokus varit på köket


Kaklet är klart

Köks-ön påbörjas


Vitvarorna på plats


Pappa har gjort en koja :P

Köksbordet har burits in och de nya stolarna har monterats ihop

Anders och Henke har även fixat ved !


Nu säger vi Go´natt och gör en tidig kväll !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar