Vi började dagen med att göra klart sovrummet
Sen har allt fokus varit på köket
Kaklet är klart
Köks-ön påbörjas
Vitvarorna på plats
Pappa har gjort en koja :P
Köksbordet har burits in och de nya stolarna har monterats ihop
Anders och Henke har även fixat ved !
Nu säger vi Go´natt och gör en tidig kväll !
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar