tisdag 21 september 2010

Idag har Angelica och lill flickan varit förbi, hon var såå söt.
Och underbart hår, Alvin såg typ flintis ut bredvid henne haha

Nu på eftermiddagen kom broder förbi, vi bänkade oss i soffan.

Snart kommer mamma och pappa, dom ska äta middag här idag.
Sen ska jag tvär åka på konsum när dom är här, så Alvin får stanna hemma.

Länktar redan till på Torsdag när Anders kommer hem <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar