torsdag 9 september 2010

Igår kom vi hem från BB.
Väldigt skönt att vara hemma.

De kommande 2 veckorna kommer det nog inte hända så mycket i huset, vi har annat att fixa med =)
Anders har satt upp lite på väggarna och satt upp lampor.

Alvin 3 dagar gammal;

2 kommentarer:

  1. Oj så mysigt. Det är nästan så man vill ha en till. Men bara nästan... Kram!

    SvaraRadera
  2. Nåå sååå söt! Grattis igen! (Min förra kommentar verkar inte ha blivit godkänd hehe..)

    SvaraRadera