lördag 11 september 2010

Nu har vi fått igång internet i vårt hus !
Imorn ska pappa göra klart i köket, såhär ser det ut just nu;


Bilderna är tagna den 6/9 när våra päron var här och städade/fixade till när vi var på BB.

Bjuder även på en bild på vårt charmtroll

3 kommentarer:

  1. Himla fint ni fått i köket, önskar det var mitt kök som såg ut sådär. =)

    SvaraRadera
  2. Jättefint kök och jättefin bebis! :)

    SvaraRadera
  3. Vad komiskt att han bestämde sig för att ploppa ut första natten i huset, hihi. Han är helt underbar på korten och jag längtar tills jag får se honom på riktigt! Vilka fantastiska föräldrar som alltid ställer upp! Stora kramar

    SvaraRadera