måndag 13 september 2010

Köket & toan

Bilder på vårt super duper snygga kök




Bara nån list å lite små fix kvar.
Vad tycks?

Även toan är klar





1 kommentar:

  1. Det blir superfint Ida!!! Ni har verkligen varit superduktiga som redan fått allt på plats och kunnat flytta in i huset! Skönt nu också när Alvin kom på beräknad tid:D Ta hand om er alla tre!
    Krama om Alvin från mig!:)

    // Sara

    SvaraRadera