Det blir superfint Ida!!! Ni har verkligen varit superduktiga som redan fått allt på plats och kunnat flytta in i huset! Skönt nu också när Alvin kom på beräknad tid:D Ta hand om er alla tre!Krama om Alvin från mig!:)// Sara
Det blir superfint Ida!!! Ni har verkligen varit superduktiga som redan fått allt på plats och kunnat flytta in i huset! Skönt nu också när Alvin kom på beräknad tid:D Ta hand om er alla tre!
SvaraRaderaKrama om Alvin från mig!:)
// Sara