fredag 17 september 2010

tack !

Tack för alla fina presenter till Alvin =)

Vi har nog aldrig fått så mycket post som vi fick idag, mest räkningar men även 2st paket till lillen!

Faster Kicki har skickat ett par stört coola skor, dom åkte på direkt. Han blev sååå fin i dom. Tack så hemskt mycket faster Kristina!
Från familjen Bodare fick Alvin en jätte "fin" tröja :P
Nu får vi hoppas att Brynäs tar sig till slutspel så att lillen hinner växa i den medan dom fortfarande
spelar.. ;)

tack tack


Vårt charmtroll har även blivit uppvaktad av farmor och farfar - ett jätte fint lapptäcke till vagnen!
Det kommer en bild på de senare.
Även Maj (som vi köpte huset av) har varit här idag, och hon vet ju vilket lag som är det rätta, hon hade
med sig AIK sockar :)
Dom åker på imorn då AIK möter Luleå.

Lite mer bilder på charmtrollet;






2 kommentarer:

  1. Så mysiga bilder! Petter, du ser ju riktigt gammal ut med Alvin i famnen ;)

    Men Ida, var är du med lilltrollet? Vill ju se bilder med dig också :)

    Haha! Han drunknade verkligen i skorna! Det är iof skor mellan 3-6 månader. Tänkte skulle vara passande från typ december. Men he e ba packa på med sockar i dem ;)
    Puss & kram

    SvaraRadera
  2. Ja det märkt kanske på bilderna vem som är bättre på att använda kameran :P
    Måste påminna Anders att ta lite bilder på mig med!
    Skorna va så fina så vi måste börja ha dom redan nu :)

    Har du bokat hemresa för jul? Vi ska boka dop snart så tänkte om du visste mellan vilka datum du är hemma :)

    SvaraRadera