lördag 4 september 2010

Nästan allt kakel är på plats, så pappa håller tids schemat än så länge :P
Köket är självklart från Electrolux Home, så ingen tror nåt annat.
Imorgon lämnar vi mitt lilla flickrum för att äntligen flytta in i vårat egna hus!!
Helt sjukt, vi har ett eget hus!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar