onsdag 1 september 2010

Idag är det 1 vecka kvar, undra hur länge jag kommer gå över?
Känner inte av nåt..

Idag fyller Sigge 2år, grattis grattis.

3 kommentarer:

  1. Lugn lugn, det där att "känna av" kan komma ganska snabbt! :) Inom en vecka har du/ni säkert en liten! Spännande!

    SvaraRadera
  2. Jag hade inte heller några känningar, trodde lätt att jag skulle gå över maxtid...
    Men bara en dag före hon kom hade jag lite förvärkar (Fredag) och på lördag eftermiddag är hon född:). Hon kom dessutom 3 dagar före beräknat datum:)
    Så inget är omöjligt!
    Hoppas du har fått må bra under graviditeten och lycka till!

    SvaraRadera
  3. Det låter bra =)
    jag har mått som vanligt hela tiden så jag ska verkligen inte klaga !

    SvaraRadera